[ایسنا - 14:53]: شرايط امروز شبكه‌ها و پيام‌رسان‌هاي اجتماعي مانند اينستاگرام و تلگرام در ايران، با ترافيك بيشتري نسبت به شبكه‌هاي اجتماعي مانند توييتر و فيس‌بوك كه زماني در صدر توجه كاربران ايراني بودند، روبه‌رو هستند.

به گزارش ايسنا، با توجه به آمارهاي وب سايت الكسا كه به انتشار و رتبه‌بندي سايت‌هاي پربازديد مي‌پردازد، در ايران شبكه‌هاي اجتماعي و وب‌سايت‌هاي خارجي مانند اينستاگرام در رتبه ۹، تلگرام ۱۳، يوتيوب ۴۷، فيس‌بوك ۱۳۲ و توييتر ۴۷۲ قرار گرفته‌اند و شبكه‌هاي اجتماعي داخلي مانند فيس‌نما در رتبه ۳۴ و كلوب در رتبه ۶۳ قرار دارند.

گوگل در جهان رتبه اول را به خود اختصاص داده و در ايران هم مانند آمريكا و بسياري كشورهاي ديگر، در رتبه اول وب‌سايت‌هاي پربازديد قرار دارد. پس از آن وب‌سايت ورزش ۳ كه توليد محتواي آن در ايران صورت مي‌گيرد در رتبه دوم است. رتبه سوم وب‌سايت‌ها نيز در ايران به ياهو اختصاص يافته كه در جهان در رتبه پنجم است.

ديجي‌كالا و بلاگفا در رتبه‌هاي چهارم و پنجم قرار دارند و آپارات كه درواقع وب‌سايتي ايراني با محتوايي ويديومحور مشابه يوتيوب است، در رتبه ششم جاي گرفته و البته بخشي از مخاطبانش نيز در آمريكا حضور دارند. همچنين ويكي‌پديا در ايران در رتبه هفتم و در جهان رتبه ششم را دارد. پارسي‌جو و يوز نيز كه موتورهاي جست‌وجوي ايراني هستند به ترتيب رتبه‌هاي ۲۸۱ و ۹۸۴ را در ايران دارند ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: